11 Temmuz 2016 Pazartesi

kendim için..


don't it make you smile diyor fonda pearl jam....
merak nedeni ya da edeni olur ise...

migrosta kırdım biraları, elim acıdı biraz..
canımın acıması hele ki elden falan -  fazla etkilemez beni..
ama dersen ki "nothing hurts like your mouth".. o başka bir dava..

bende ise kendimi anlatmış olmanın verdiği tuhaf bir rahatlama..
anlaşılma garantisi olmasa da...

düşünüyorum..
dökülüyorum..
bitene kadar döküyorum..

bugün kendim için iki bira ve bir miktar fındık ve aşağıda yazanı yaptım:
....düşünerek gezdiğim coğrafyalara bir yenisini ekliyorum..
Nisan için aldım biletimi, Edinburgh'a gidiyorum.. zira insanın olduğu yerden ve şeyden çıkıp kalbiyle düşünebilmesi için çok gerekli bir şey, bu farklı toprak.. yani bildiğin uçmak ve konmak..
olmadık zamanlarda olmadık yerlere gitmek gibisi yok... bilmedik yollarda yürümek, dağları tepeleri aşmak.. koşmak..

bugün kendim için yıllarımı özetledim 31 dakika içinde..
senin için biraz gururdan yedim, içimden içtim biraz.. ve birkaç sigara..
mutlu oldum ve mutlu ettim bir ihtimal... kendim için bugünü yazdım bir kenara...
not düştüm altına:
gitmedi geldi.
gitmedim kaldım.

ah bir de şu anlaşılmak yok mu anlaşılmak..











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder