11 Temmuz 2016 Pazartesi

başlıyorum...

... çünkü belli ki söylediğimden ;

a. daha fazla
b. daha güzel
c. daha anlaşılır yazabiliyorum...

Ve evet her zaman olduğu gibi bunu da çoktan seçiyorum.. yoktan geliyorum, varmıyorum...

uzun zaman oldu yazmadım, ki uzun zamandır yazmak istiyordum... bir şey olsun tetiklesin beni diye.. yanımda taşıdığım bir defterim bile var, ve içindeki notlar.. ama öyle değil...

öyle böyle değil..
öyle böyle değilim..

yıllar anlatılacak kadar ve gibi değil, ancak yazılabilir.. sebepler özetlenecek gibi değil, paragraflar yeter - o da bir ihtimal - ... ne çok, ne de çok şeyler oldu sen bilmeden, sen görmeden, sen hissetmeden..

artık bir yazacağım, bir yazacağım ki...
sen ve siz ve onlar.. anlayacak..
kim olduğumu önce sen bileceksin.. bir de birkaç kişi daha..

herkesin "bir"i vardır.. bir de diğerleri... herkes bir yana "bir" bir yana..
ben de herkes değil miyim sonuçta..
hazır mısın okumaya...

biraz zaman ayırır mısın bana,
sekiz sene olmasa da..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder